Gebruik je TimetApp als freelancer en gebruikt je klant het ook? Ze kunnen je uitnodigen om je urenregistratie te koppelen. Op deze manier dien je automatisch je uren in en houd je ook je eigen administratie bij.
Met TimetApp heb je binnen enkele minuten controle over je uren. We hebben het proces zo eenvoudig mogelijk voor je gemaakt:
Met je bedrijfs-e-mail, of registreer via Microsoft Single Sign-On.
Geen grote downloads op telefoon, tablet of laptop. Voor je het weet, registreer je je uren.
Invullen, controleren en goedkeuren. Klaar. En natuurlijk kun je eenvoudig bijhouden hoeveel uren je maakt.
Stuur de automatisch gegenereerde urenstaten naar de klant. Zo blijft iedereen op de hoogte.
Houd je tijd bij op een project. Geef de start- en eindtijden of de duur aan. Als je een klant hebt die erom vraagt, kun je eenvoudig een volledig overzicht van je werk sturen.
Voor elke klant kun je instellen hoe vaak TimetApp de urenstaten moet verzenden. Zo kun je eenvoudig klanten bedienen die elke dag, week of maand een urenstaat willen ontvangen.
Werk je in een team? Deel eenvoudig de gewerkte uren met je manager. Zij kunnen deze goedkeuren in een handig overzicht of feedback geven, die je vervolgens eenvoudig kunt verwerken.
TimetApp helpt je niet alleen met uren, maar ook met de bijbehorende kosten, zoals je bonnetjes en toelages. Maak foto's van je bonnetjes en upload ze. Volg je ritten met de ritregistratie en kies de juiste toelages voor je uren.
Krijg direct inzicht in de uren die je al hebt gewerkt: importeer ze in Excel met de handige TimetApp API.
Begin met de standaardinterface en pas TimetApp in je eigen tempo aan om aan te sluiten bij je bedrijfsprocessen.
TimetApp integreert naadloos met Business Central projecten of andere standaard (ERP) softwaresystemen. Importeer automatisch je klanten en projecten en synchroniseer de gewerkte uren met je administratiesysteem.
Meer informatie